Tant susanna

Helgen sprang på i 120, och bestod av jobb, födelsedagsfirande med farligt god mat och konstiga kroppsreaktioner.
Jag Vet inte om det beror på stress, magsår eller bytet av Yasmin, men jag har känt svimningar och smärtor i bröstet, speciellt när jag äter, kul grej, kul tjej!



Sååååååå jävla roligt då! Gick till frisören för den förra hann inte både klipp och färg, så klippningen skulle ske idag, fick en helt ny tjej som inte visste hur man gjorde page, kul...

Jag bad om en lååång page med extremt fall, jag fick en kort tantpage utan knappt något fall! Mitt i klippningen så ba "oj, jag tror jag tappat fallet!"
Tappat fallet??? TAPPAT FALLET? Du har ju för fan inte bara tappat det, du har klippt bort det!!!!!!!
Så jäkla besviken, det är så kort så det finns inte jättemycket att göra med skiten heller. Svårhanterligt och jävligt!
THANK YOU!

Nu blir det tentaplugg och gym på det, hoppas att det piggar upp, det är inte mycket som känns bra dom här dagarna.... Mycket som hänt, lite som känns bra... Fan!

Positiv tjej, någon som vill ha lite kul energi av mig kanske?:) jag är en grym sambo med skaplig stressrelaterad ångest haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0