,


Im proud to say that I think my life is awesome
Not because everything is easy
I cry and fail
But I take chances and see if it was worth it or not
Its the only way to find out

att aldrig ge upp kan vara något av det viktigaste man måste tvinga sig till. Alla människor har itne det naturliga drivet, tvånget att genomföra någonting man börjat, stå för det man gör eller ha förhoppningar på sig själv. Att pressa sig själv, pusha i rätt riktning eller rent av offra svett blod och tårar för att nå dit man vill, DET är en egenskap jag beundrar.
Jag har gjort varje dag till att utmana mig själv att pressa mig ytterligare lite längre, break the comfortzone, och sluta skapa rutiner och en vardag som inte är vad man hade önskat.
nu jävlar, det är nu eller aldrig, man lever en enda gång! och om någonting skulle ske idag, imårgon eller om tusen år, så VET du, att den här dagen gjorde du till den bästa efter dina förutsättningar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0