# senaste dagarna

Det har gått bra senaste dagarna, jag har haft en enda dags ledigt, resten har jag minst gått milen. så det känns bra. vågen visar på 2 kg under vanlig dagsvikt, och dessutom så har jag blivit mer medveten om vad jag slänger i mig.

Dagens bakispass innebar lite mindre än milen med familjen i spåret, kul med lite sälle men vafasen hastigheten är väl inte helt hundra va. det blir mer myspromenad och mamma och henke passar på att leta svamp och blåbär, och pappa gnäller för att han var tvungen att följa med ut ens haha. men dom är goa, min familj!

Head under water
And they tell me to breathe easy for a while
The breathing gets harder, even I know that


I'm unusually hard to hold on to

Blank stares at blank pages
No easy way to say this
You mean well, but you make this hard on me

I learned the hard way
That they all say things you want to hear



Kommentarer
Max

Kom igen nu, två dagar sen senast, latar du dig? ;)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0