Sånt man inte bryr sig om, men som man minns som igår

Gud så sjukt...
Hon liknar mig.
och jag minns verkligen dom där läpparna. Första kärleken Kommer man nog alltid komma ihåg, det är så galet bara.

Jag minns den spontana middagen för två år sedan, det skulle vara en fika med blev en middag. Det var över 2 år efter att vi brutit, men du hade fortfarande på dig halsbandet med min och din bokstav på som jag gett dig. I
Jag undrar fortfarande varför. Det är mycket man fortfarande undrar, och senast för några månader sedan ville du ses och catcha up på uteserveringarna i sommar.
Jag kan inte påstå att jag inte direkt är nyfiken, för det är jag, jag har tusen frågor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0