m,

I need this
Old train to breakdown
Oh please just
Let me please breakdown

Cause it's gonna sting me when I leave this town
All the people in the street
That I'll never get to meet
If these tracks don't bend somehow
And I got no time
That I got to get to
Where I don't need to be


nu är det tentadags, sen ska jag bege mig på ett tåg till staden som förr var min bästa vän, vad har vi ens för relation nu? vart är man ens hemma nuförtiden. beroende på humör, typ överallt eller ingenstans. kanske bäst att välja.. Skitsamma jag ska ut på lördag och dansa häcken av mig! de blir kul! nu jävlarrrrr. haha.

emelie har rätt, hade rätt. vi är irriterade och lättupprörda. kul!...
Men vi är iallafall påväg någonstans, det har säkert någon typ av fördel!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0