not that kind of guy

OKEJ, jag vet inte hur andra reagerar och vad andra tycker är okej respektive inte okej. Men jag fick igår erbjudande på en lägenhet i den stad jag ska flytta till och har tänkt börja plugga i. Så ringde jag till numret jag fick , det är till killen som bor i lägenheten nu. Och efter 3 signaler klickar han bort mig?
Som sagt jag vet inte vad folk tycker är okej eller inte okej, men jag kan tycka det är det oförskämdaste man kan göra? sjukt drygt och han har ju dessutom ingen aning om vems mitt nummer är. Jag hade kunnat headhunta honom för jag tyckte han var såååå duktig på skatteverket(ja, ja har googlat honom och hittat hans yrke:P) och nu ville ha honom till mitt företag? Där rök din chans till jobb, SNUBBEN!


Dessutom finns han inte på facebook... vem fan finns inte på facebook?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0