I am never going to confirm that you're right, or wrong... In fact i strongly disagree with your way of thinking

Fyfan...
Uppbrott alltså! Det suger så jäkla hårt. Mest för att det blir som en jordskred efteråt med känslor och skit som öser ned på dig.. Jag personligen hatar det. Och som du alltid gillade att sjunga "jag hatar att jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"

Och ja... Just nu hatar jag dig. Jag gör det faktiskt, djupt och mycket. Jag måste få resa mig upp innan jag kan var nykter. Och jag hoppas att du ringer mig, smsar mig och försöker få tag på mig, nu när din jävla festival är över.. Och jag kommer bara titta på telefonen och gå därifrån och hoppas innerligt art det kommer svida i dig, såsom det svider i mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0